2009

Ja, jag är dålig på att blogga, men jag ska bli bättre nästa år!

Nu ska jag i alla fall bjuda på min traditionella, årliga lista över hur mitt liv sett ut år 2009:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm... Jo men det måste jag väl gjort...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ens ihåg vad jag hade för nyårslöften...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Bara Sverige

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En trevlig hopphäst med kapacitet för de lite högre klasserna:)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Eftersom jag inte kommer på några speciella datum nu så...

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag har kommit igång på allvar med hästarna igen.

9. Största misstaget? 
Vad jag vet så har det bara varit mindre misstag... 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förutom någon förkylning då och då så har jag haft luftrörskatarr, inflammation i ett senfäste i ena hälen och lyckats dra på mig en rejäl stukning av ena foten.

11. Bästa köpet?
småprylar...

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, inredning och räkningar...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, att motivationen äntligen ligger på topp, och verkar förbli stark. 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Ingen speciell

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lite gladare tror jag:)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Städat;)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm...

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mor och far och bror

19. Blev du kär i år?
Nepp

20. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Skolan, premiärtur på systemet, hem och käka tårta och mys med tjejerna på kvällen:)

21. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jorå, men det är mest småsaker...

22. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Vet inte riktigt...

23. Vad fick dig att må bra?
Att jag känner att jag äntligen brinner för något...

24. Vilken kändis var du mest sugen på?
heh

25. Vem saknade du?
olika

26. De bästa nya människorna du träffade?
Mina bästaste små slythare;)


Skulle ju kunna klämma in lite om mina förhoppningar för 2010 också när jag ändå är igång.

2010 kommer bli ett omvälvande år på många sätt. Mycket kommer förändras och en del kritiska beslut ska fattas.
Jag kommer med allra största sannolikhet äntligen lyckas ta studenten, och efter det hoppas jag på att få ett jobb.
Sen därefter kommer jag bli tvungen att fatta ett av mitt livs hittills svåraste beslut.
Jag kommer bli tvungen att välja mellan två saker jag älskar.
När jag har fattat det beslutet kommer jag göra en satsning inom något av områdena.
I vilket fall kommer mitt liv förändras.
Så det blir ett mycket spännnade år, med mycket som ska klaffa. Jag behöver hålla alla tummar jag har...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0