life goes on...

Jaha, hejsan.

Nu är lovet igång för fullt:)
I går var jag ute och red en sväng med Johanna, som promenerade med bebishästen:)
Sen åkte jag ut till TRK för veckans ridlektion, och hoppning stod på shemat:) Då är ju Ida klad hest.
Trodde jag skulle få rida Paula, men så blev det inte. I stället fick jag rida stallets nyaste häst, ett litet sto.
De hade aldrig sett henne hoppa, och visste inte om hon kunde det, så det var ju lite spännande.
Men så klart visade sig hästen vara världens stabilaste. Man kan verkligen inte tro att hon bara är 5 år...
Ungarna kommer slåss om henne i framtiden.

Nu sitter jag här och tjurar för att jag inte hinner rida i dag, men jag har helt enkelt alldeles för mycket annat att göra iom att U-Sek ska ha den årliga halloween-övernattningen i kväll.

Är ruskigt hoppsugen. Och ja, jag vet att jag hoppade i går, men det var ju bara minihinder, och det gör nästan bara suget värre...

Nähä, nu måste jag stressa vidare...

Kommentarer
Postat av: ica

mm, vill rida lite grann! har hittat en hästhage rätt nära där jag bor <3 ska gå och hälsa på hästarna någon dag.



jag tycker för övrigt att din nya design på bloggen är väldigt fin! :)

2009-10-30 @ 10:29:46
URL: http://iiandyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0