Och tiden går vidare...

Jaha, nu var det ett litet tag sen man uppdaterade igen...

Hoppträning i tisdags som sagt. Vi hade lydnad/teknik träning över plutthinder och cavaletter vilket var nyttigt, men både jag och hästen fungerar ju bättre när hindren blir lite högre.
Jag fick sakta av till trav mellan typ alla hinder, och det blev väldigt bra i slutet, hon kändes lydig och fin.
Däremot håller hon på och rycker i tyglarna. Det har hon inte gjort förut, så vi ska försöka få ordning på det på lördag.

I går var jag uppe på TRK och tog ett gruppfoto med U-sek och därefter möte. Sen fikade jag lite med mamma och sen åkte jag hem till Bonde söker fru och True Blood.

Nu ska jag gå lite i skolan och sånt där tråkigt som man måste göra, sen ska jag ut och rida lite markarbete.
Måste fixa en del andra saker också.

Känner mig lite off för tillfället. Vet inte om det beror på att jag har ätit dåligt de senaste dagarna eller om det beror på andra saker, me det är bara att kämpa vidare med ett leende.
Bara jag inte blir sjuk, jag har inte tid med det!
Tänker INTE missa tävlingen nästa vecka. Dödsfall är enda giltiga frånvaroorsak! PepparPeppar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0