bättre fortsättning på veckan...

Puh, i onsdags kände jag mig verkligen på dåligt humör, ända tills jag satt upp på lilla pärlan och alla frustrationer försvann. Så skönt.
Sen var jag trött men återigen glad.
I torsdags hade jag tänkt rida igen, men de planerna fick tyvärr ställas in då jag var tvungen att ägna hela eftermiddagen åt skolarbete:(
I går var en toppendag. Började med skolan, sen Linköping med tjejerna och sen skyndaskynda ut till TRK och stå i cafeterian. Sen träffade jag tjejerna igen och drog ut på stan en sväng. Kom hem vid midnatt.

I dag vaknade jag vid nio och har chillat i soffan fram till nu.
Nu ska jag pallra mig iväg och handla lite mat och nödvändigheter, och sen blir det städning av lägenheten och kanske till och med tvättning. Allra helst skulle jag vilja ta en ridtur också, men vi får se om det hinns med.
Jag hinner ju aldrig städa mer än det nödvändigaste i veckorna så det blir storstädning på helgerna i stället.
I morgon ska jag i alla fall helt garanterat rida. Det bara kryper i kroppen på mig. Måste upp i sadeln igen!

Har suttit en stund nu och funderat på mina långsiktiga och kortsiktiga mål och gjort upp lite planer.
Jag vill ju komma igång och tävla riktiga tävlingar i vår. Kan nog bli mest klubbisar i höst. Sen så småningom vill jag ha ett lite större mål, en lite större tävling att kämpa mot, och jag kan nog ha fått en idé. Får se när saker och ting blir mer bestämda och framtiden ser lite klarare ut så kanske jag berättar om det här.

Nähä, handla var det. Och sen racerstädning så kanske jag hinner rida:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0