inte nu igen...

Nu har jag varit uppe för länge igen. Jag kommer säkert försova mig i morgon. Dygnet har för få timmar.
I dag har jag i alla fall varit i skolan, och i stallet där det vankades hopplektion.
Jag hade Paula och hon kändes betydligt bättre än förra gången. Det är stor skillnad när man rider henne på hackamore. Hon var faktiskt till och med riktigt trevlig att hoppa:)
Jag märkte av min ringrostighet lite, men så klart har det blivit bättre med den.
Så skönt att vara igång nu igen, och varje gång jag hoppar så påminns jag verkligen om varför jag älskar att rida.
Lixom, jag tycker det är kul med dressyr, det skulle vara jobbigt annars, men det är hoppning jag älskar.
Får verkligen hoppas att en del saker och ting har vett att lösa sig snart.

I morgon blir det skola - rida - kolla på Fredrik Spetz träningen - TV chill.

Nu måste jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0