trååk

Bläh, sitter i skolan nu och försöker göra en Power point om det gamla egypten, men uppenbarligen hamnade jag här i stället.

Red lektion i går, på Paula och det gick väl minst sagt mindre bra. Häststackaren var stel som en planka och inte hjälpte det att försöka rida loss henne heller. Blä för såna stunder då man verkligen inser vilken amatör man är.
Okej att man inte ska gå omkring och tro att man är bäst, men man kan ju få tro att man är LITE bättre än man är i alla fall...
I eftermiddag ska jag i alla fall ut till stallet och rida fendi, som inte är stel som en planka. Då kanske man kan få tillbaka lite av självförtroendet i alla fall. Allra bäst hade det varit om jag fått rida en bana med massor härliga maxade oxrar, men så kul ska vi inte ha det. jag hoppade ju i söndags, hästen är inte helt igång och dessutom finns det inte så mycket hindermaterial. Åh, jag längtar tills vi kan börja hoppträna på allvar.

Annars händer det inte mycket i mitt liv. Mina dagar består av: Skola - äta - stallet - däcka framför TVn.
Men det är lite skönt att ha kommit in i vardagsrutinen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0