Trevlig helg:)

Haha, och i lördas slutade det med att jag bestämde mig för att jag inte orkade städa och åkte till stallet i stället.
Red lite markarbete.
I går var det minsann dags för hoppning, och hej vad det gick:) Bästa på länge och jag är riktigt nöjd med lilla tösen!
Nu har poletten trillat ner hos oss båda, och saker och ting gick verkligen lättare, så när jag har körkort och kan åka på tävlingar får ni passa er!
Sen åkte jag hem efter en liten incident på Willy´s och kollade på "män som hatar kvinnor". Över förväntan faktiskt. Brukar inte gilla den sortens filmer men jag tänkte ju att någon gång måste jag se den, och det var väl inte min favoritfilm, men bättre än jag trodde.
Sen glodde jag lite på inomhus-SM i hoppning och kände mig inspirerad.
I dag har jag varit en sväng i skolan, och sen gick jag till biblioteket och läste "Ridsport". Sen ut till stallet för lite lugnt, lösgörande arbete, men hästen kändes riktigt fräsh och mjuk:)
Nu har jag suttit i soffan och kollat på "Volcano". En gammal klassiker, lika dålig varje gång.
Och jag har varit uppe för länge igen. Dygnet borde ha fler timmar! Eller så kunde man ta bort sömnbehovet!
Nu MÅSTE jag sova så jag är pigg till i morgon när vi ska på studiebesök till reningsverket^^
Aja, det kompenseras upp av hopplektion på TRK i morgon kväll:) Och hoppning säger man ju inte nej till!
Jag är snäll och bjussar på en bild från i går:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0