Nytt år - nu kör vi!

Nu har det nya året börjat, med buller och bång, och vad passar inte bättre än en renovering av bloggen?

Det här året kommer innebära en del förändringar för min del, och så klart ska det speglas i bloggen.
Från och med nu ska jag försöka bli seriösare. Hösten har ju till stor del handlat om att testa, och se om jag verkligen är inne på rätt spår, men jag känner mig så pass säker på det nu så att jag vill börja göra allvar av saken.
Jag tänker också blogga oftare och bjuda på bilder och filmer om jag kan.
Om det skulle bli så att fler folk som inte känner mig så bra börjar läsa den här bloggen ska jag naturligtvis presentera mig lite mer ingående, och berätta om mitt tidigare hästliv och mina mål, men i nuläget känns det överflödigt.

I morgon ska jag dra mig bort till TRK och glo på hopptävlingar. Skulle eventuellt varit med själv, men det blev inte så i och med att jag inte har hoppat den tilltänkta hästen innan.
På måndag och tisdag däremot blir det hoppning för fullt, då jag ska vara med på TRK´s jullovshoppkurs med Watch Me.

På måndag ska jag även intervjuva Camilla för mitt projektarbete. Vi ska prata om dels tränarens betydelse för framgången, och dels målsättning och mina mål. Ska bli spännande.

Nu ska jag gå och handla! Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Astrid

SV: ja den är super! det är lotta björe som har lärt mig den:)

2010-01-02 @ 22:09:53
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: E M E L I E

fin blogg =)

2010-01-03 @ 11:12:33
URL: http://emeliiesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0